.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعزام ۲ محیط بان مازندرانی به عنوان سفیران محیط زیست در اربعین حسینی
۲ محیط بان مازندرانی به عنوان سفیران محیط زیست حامل پیام‌های زیست محیطی از ایران تا کربلا هستند.
اعزام ۲ محیط بان مازندرانی به عنوان سفیران محیط زیست در اربعین حسینی

به گزارش شمال نیوز ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: محیط بانان سید جلال تقی زاده و محمود محمدی از استان مازندران به عنوان "سفیران محیط زیست در اربعین حسینی" با بدرقه دکتر عطااله کاویان، مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران عازم کربلای معلی شدند.

 

پایانه‌های مرزی استان خوزستان برای نخستین بار میزبان ۷۲ محیط‌بان از سراسر کشور با شعار هر زائر یک سفیر محیط زیست است که حامل پیام‌های زیست محیطی از ایران تا کربلا هستند.

 

مطرح کردن موضوعات مرتبط با حفظ محیط زیست به ویژه در راستای پیاده‌روی اربعین از جمله اهداف این طرح به شمار می‌رود. تعداد محیط‌بان‌های انتخاب شده نیز برگرفته از یاران امام حسین (ع) است.

 

کار فرهنگی و محیط زیستی محیط‌بانان از مواکب در مرز ایران شروع می‌شود و تا نجف اشرف و کربلای معلی ادامه خواهد داشت و در طول مسیر حامل پیام‌های زیست محیطی با سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی خواهند بود.

 

در کنار پیام‌های زیست محیطی ارائه لیوان‌های مناسب برای کاهش استفاده از لیوان‌های یکبار مصرف و ارائه کیسه‌های پارچه‌ای برای جلوگیری از تولید زباله، برخی از اقداماتی است که می‌توان به آن اشاره کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.